Pages

Friday 26 October 2012

Alexis Bistro (Pavlova yg sedap)

Alexis Bistro ni mcm jadi tempat favourite aku sejak kebelakangan ini.Kenapa?? Tak tau  lah kenapa ek, jawapan nye,sebab dah suka hehehee ;P
Santai..sesuai untuk melepak sambil2 ber  chit chat
Benda yg menarik aku selalu datang ke sini adalah disebabkan kesedapan Pavlova nye.
Boleh kata setiap minggu craving nak makan Pavlova kat sini. Sebelum ni aku bukan seorang yg suka makan cake sangat, tapi utk Pavlova di Alexis  ni mmg tak mungkin aku dapat menolak. Makin berkilo2 lah naik badan aku lepas ni..hehehee

Craving! craving!
Klu kat tempat lain jarang pulak aku nak cuba Pavlova ni, ade sesetengah tempat sangat keras xberapa nak sedap rasa dia, tapi klu kat Alexis ni mmg aku recommended, mmg terbaik rasa Pavlova nyer.Penah juga beberapa kali  datang,aku berasa kiciwa sebab Pavlova nye abis..
Ini lah rupa Pavlova yg sedap itueww!
RM 15.00 per slide
Klu gian, aku datang ke bangsar semata2 nak tapau benda alah ni.. Bak kate perpatah "alah membeli kenyang perut memakannye" hik hik..
Margherita Pizza@ RM 29.00
Antara menu2 lain yg ade...
Selalunya aku pegi kat Bangsar je, sebab ini lah tempat paling dekat dengan umah. Lokasinye kat luar Bangsar shopping complex yer, ada banyak kedai2  kat situ. Nak senang cari Alexis bistro@Bangsar ni ,cari je Papa Rich..lokasinye opposite deretan kedai2 kat situ.
Dekat dengan House doll Fazura..lepas makan, jum !!kita cuci mata...


Kat mana Alexis ni? ade beberapa outlet kat KL ni..Antaranye :
Alexis Bangsar Baru
29 Jalan Telawi 3
Bangsar Baru
59100 Kuala Lumpur
T 603 2284 2880

Sino | The Bar Upstairs
29a Jalan Telawi 3
Bangsar Baru
59100 Kuala Lumpur
T 603 2284 2881

Alexis Ampang
Lot 10 & 11 
Great Eastern Mall
303 Jalan Ampang
50450 Kuala Lumpur
T 603 4260 2288

Alexis BSC
Lot 15A 1st floor 
Bangsar Shopping Centre
Bukit Bandaraya
59100 Kuala Lumpur
T 603 2287 1388 Lot f209 1st Floor

The Gardens
Mid Valley City
Lingkaran Syed Putra
59200 Kuala Lumpur
T +603 2287 2281

Kalau nak pergi, address sperti di atas atau google http://www.alexis.com.my/html/about.html. sila  lah ke outlet berdekatan ok!