Pages

Saturday 20 October 2012

Trip cancelled! :(

Salam,

Pagi ni mood yg mcm takde perasaan, nak kata sedih tak sedih, nak kata gembira tak juga...          Confius gamak nye! By right, next week ada trip pegi Padang, Indonesia 25-30 Oct 2012.

Hajat dihati nak gi jalan2,ambik gambar & shopping TAPI di atas sebab tak mengizinkan trip ini tak jadi. Booking untuk 5 orang, last2 semua skali tak jadi pegi... hahahhaa

 Lagi skali buat amal jariah sedekah duit kat Pak Tony, klu ramai lah customer mcm ni mesti bertambah2 kaya Air Asia.Macam kasi duit preeee! Tiket2 yg burn tu pun tak lah murah mana ,klu kumpul2 boleh top up 1-2 trip diving lagi ..heheheeee

25 Oct - 30 Oct 2012

Takpe Padang dekat je, anytime boleh pegi, takde rezeki nak pegi.Aku pun boleh carry forward annual leave yg agak nazak ni ke trip awal bulan depan juga, so tak lah ralat sangat kan.

Awal bulan 10, aku ade jugak burn tiket return gi Sarawak ,masa tu baru je berapa hari balik dari Perhentian.Terlupa, BOLEH???  hahhaha

05-07 Oct 2012


Anyway,aku ada trip yg lagi besar awal bulan 11 ni.Yeayyyy! My wish come true :) Ya!beda bedu.. Alhamdulillah & Syukur...hope everything goes smooth :)

2012 mmg aku banyak jalan, benda ni aku dah plan since tahun lepas. Tahun depan 2013 kena slow down sikit, banyak benda yang nak focus nnt, so tahun ni tahun horey!horey!

Actually, trip awal bulan November ni mmg unplanned.. . Kat mana??? Jeng..Jeng..Jenggg  Tungguuuuu!!!!!!!!!!!